Zoek op land, regio of reis

×

Bij thuiskomst...

Frequently Asked Questions

In de rubriek FAQ (Frequently Asked Questions) vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Zit uw vraag er niet bij, neemt u dan contact met ons op, mail naar info@styleintravel.nl, stel uw vraag via het contactformulier of bel 020 428 05 55

Indien u iets bent vergeten op bestemming, kunnen wij voor u navragen of iets gevonden is. Sneller is om rechtstreeks contact op te nemen met de accommodatie. Eventuele kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Indien u via Style in Travel een reis- en/of annuleringsverzekering heeft bijgeboekt is deze voor u afgesloten bij Allianz Global Assistance. Voor meer informatie klik hier.

Klacht voor of na de reis?
Ondanks de vele inspanningen die wij leveren om onze klanten een zorgeloze en kwalitatieve reis aan te bieden kan natuurlijk altijd iets misgaan. Mocht dit gebeuren, laat het ons vooral weten.

Negatieve ervaringen willen wij natuurlijk voorkomen en wij zullen dan ook onze maatregelen treffen zodat we onze reputatie als hoog gekwalificeerde reisorganisatie kunnen behouden.

Een klacht over de dienstverlening van Style in Travel kunt u altijd bij ons melden. Via het contactformulier, per mail, per brief of telefonisch, + 31 (0)20 428 0555

Klacht tijdens de reis?
De talloze combinatiemogelijkheden die ons programma u biedt, maken het niet mogelijk op elke bestemming een host(ess) te stationeren. Wij worden daarom ter plaatse vertegenwoordigd door zorgvuldig geselecteerde lokale agenten.

Mochten er zich tijdens uw verblijf problemen omtrent de door u geboekte accommodatie(s) voordoen, dan dient u contact op te nemen met de desbetreffende lokale agent of met ons kantoor in Nederland zodat onze collega`s in overleg met u hiervoor een passende oplossing kunnen zoeken. Als de klacht na het aanspreken van alle bovenstaande personen/organisaties niet wordt opgelost, vul dan ter plaatse een klachtenformulier in en stuur dit met een begeleidende brief naar ons toe. Indien u niet ter plaatse melding maakt van eventuele klachten dan kunnen wij deze niet voor u oplossen en kunt u achteraf in Nederland geen beroep doen op enige vergoeding of restitutie.

Geschillencommissie reizen
s uw klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kunt u tot uiterlijk drie maanden na afloop van uw reis het geschil schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Voor meer informatie zie www.sgc.nl.

Staat uw vraag er niet tussen?

In de rubriek FAQ (Frequently Asked Questions) vindt u antwoorden op de meestgestelde vragen. Zit uw vraag er niet bij, neemt u dan contact met ons op, mail naar info@styleintravel.nl of bel ons, Tel. 020 428 05 55/p>

Klik hier om terug te keren naar de veel gestelde vragen pagina

Style in Travel

Gildestraat 1
1704 AG Heerhugowaard
NEDERLAND
Tel. 020 428 05 55
Email. info@styleintravel.nl

ANVR nr: 02022
SGR nr: 02609

Kamer van Koophandel nr. 34109283
BTW nr. NL8076.24.500.B.01

©2021 Style in Travel - All Rights Reserved | De specialist op het gebied van fly-drives en roadtrips